Programatic/RTB
Komplexní servis na naší partnerské platformě, video i display reklama, bannery, nastavení a správa kampaní na míru.
PPC REKLAMA
Komplexní správa, konzultace, nastavení, poradenství pro Google ads, Sklik, Binq, Yandex, Yahoo.
Social media
Komplexní správa, konzultace, nastavení, poradenství pro Facebook a Instagram.
ONLINE AUDIT
Audit Vašich kampaní, optimalizace, nastavení a správa stávajících kampaní.
ANALÝZA A VÝZKUM TRHU
Competitive analysis, výzkumy na míru, analytika a vyhodnocení.
Media plán na míru
Sestavení media plánu na míru pro klienta. Doporučení strategií dle zvolených cílů.
TVORBA WEBŮ, SEO
Kompletní tvorba webových presentací, analytika, UX, UI, SEO, akviziční strategie.
COPYWRITING
Tvorba reklamních a marketingových textů, PR články.
LOGO A BRAND DESIGN
Grafické řešení vaší značky.
Bez prokliku není business. Bez businessu nejsou love. PPC je stále tou nejdůležitější složkou v BTC sektoru a ani B2B sektor se bez nich neobejde. My je umíme. Umíme je excelentně a za super ceny.
Světové celebrity vědí, jak vydělávat obrovské peníze. Instagram a Facebook jim k tomu nemalou měrou pomáhají. Známe jejich triky a chceme Vám ukázat, jak skrze ně můžete vydělávat i vy a vaše firma.
Všichni se domníváme, že umíme svůj marketing správně nastavit i řídit. A může to být pravda. Vhled třetí strany však velmi často přinese nečekané poznatky, kdy velmi zásadně funguje Paretovo pravidlo. Pak Vám 20% změn může přinést 80% úspěchu. Víc hlav totiž víc ví.
Víte o své stávající či nastávající KONKURENCI opravdu VŠE? S námi si můžete být jistí, že ANO…
Správná skladba marketingového plánu je velmi důležitá. Pro každý business se hodí jiné formy a pro každý sektor fungují jiné kampaně. Vše vám poskládáme tak, aby to fungovalo.
Na vzhledu záleží. Záleží ale i na číslech. A na tom, co je uvnitř. Dokonalý partner má podle nás splňovat vše. Tak se tím řídíme.
„FPL nám pomohlo s nastavením marketingových kampaní na přibližně 50 webů, kde tématika byla od zvířat, přes bulvár až po weby s IT problematikou. Zorientovali se v tématice a během velmi krátké doby nastavili kampaně přesně na námi požadovaný spend a s lepším výsledkem, než jsme očekávali.“